Sunday 14 August 2011

Aku berdebat?

Esok aku nak berdebat.kemungkinan besar la.aku dah lama tinggalkan dunia ni.dah 4 tahun. Macam2 org yang aku jumpa masa berdebat.ade yang cakap macam machine gun.ade yang kool je.ada yang tak dapat nak kawal diorg nyer nervous.Haha aku takla hebat macam kawan2 aku yang lain.biasa2 saja. Tajuk dia mmg familiar dgn aku sbb aku pernah debat tajuk yang sama.Tapi pihak yang berbeza.Kalau dulu aku oposisi sekarang aku jadi pihak kerajaan.Lupe lak nak bgtau tajuk.
"Academic success determine success in life"
 Ntahla.kalau dulu aku yakin je bleh cakap.tapi sekarang aku dah tak macam dulu.tersekat2.problem btol le.habis keyakinan aku.Ntah camne la esk.Text aku tak boleh nak ingat dah.adoi. Masalah short-term memory aku dah makin kronik.aku tak dapat nak ingat apa yang aku tulis.mintak2 esok aku tak kene lagi la.biarla aku yang last.biar ade mase sikit nak ingat dan paham ape yang aku tulis.harap2nya kalau kene esok orang paham la apa yang aku cuba sampaikan.Haha.

No comments:

Post a Comment